RabEm 30+6 haftalığım. Bir kaç gündür sanki içimden bişey kopacakmış gibi hissediyorum uzanınca kalp atışlarımı duyuyorum boğazımda atıyor resmen. acaba nie öyle oluyorum ? sizde de oluyor mu ?