BegumIscanTunc Sevgili anneler bu durum için ne düşünüyorsunuz yaptırıp yaptırmama hakkında fikirleriniz nedir? İlk 3 ayı geçtikten sonra tüm gebelerde aşı olabilir dediler
MerveKaya38 BegumIscanTunc tetanozu zor vurdurdum onu vurdurmam heralde babam aşı oldu virüs oldu bi etki gösterdiğini de inanmıyorum açıkçası boşa vurguluyor millet teyzem iki dozu da vurdurdu kadın virüsten öldü .
Kbrnrmrt BegumIscanTunc ben gebelik dışında da Asla ve asla aşı yaptırmayı düşünmüyorum. Onlar aşı değil aşı adayı ne ruhsatı var ne bişeyi. Kısa ve uzun vadede yan etkileri bilinmiyor. Aşı üreticisi sorumluluk kabul etmiyor. İçeriğini de bilmiyoruz. O kadar cesur değilim. 1.2.3. Doz uzar gider işe yaramıyor işte 😂
Mom0871 MerveKaya38 ne alakası var ? Bende aşı oldum hamile değildim o zaman ama üstünden çok geçmeden hamile kaldım yüzlerce insan vuruldu sebebleri sadece aşı mı milleti boş yere doldurmayın imansız gibi düşünüyorsunuz herşeyin sonu var kaderi böyleymiş aşı olmasa başka şeyden ölecekti ölümü engelleyebilir misin. Vurulup vurulmamak sizlere kalmış ama o kadar insan var bişey olmadı
MerveKaya38 micky Çin aşı si olandı babam da ondan vuruldu bi tesir etmedi . Eşim askerî personel onlara zorunlu alman aşı si vurdular inşallah onun bi tesiri olur .
Lithops Ben olmam açıkçası. Doktorum da önermedi. Evde izole kalabiliyorsan olma. Ama kalabalık ve riskli bir yerde çalışmak zorundaysan öneririm dedi.
BegumIscanTunc Lithops evdeyim canım sürekli dışarı çıkmıyorum gerekmedikçe hastaneden hastaneye eşim vurulmamı istiyor ben çok kararsızım eşimde düşündüğü için istiyor bir nevi
elifinannesiiii Bende sağlık çalışanıyım gebeliğimden dolayı işimden ayrıldım aşı hakkım var ama olmayı düsünmüyorum doguma 3 ay kaldı mümkün olduğunca evden cıkmayıp korunmaya calısıyorum
BegumIscanTunc elifinannesiiii benimde 2 buçuk ay kaldı doğuma o yüzden çok kararsız kaldım doğumdan sonra vurdururum diye düşünüyorum bazende
Lithops elifinannesiiii evet benim de doktor arkadaşım var. Aşı sırası geldi ama çalışmıyor o sebeple olmuyor. Hastanede çalışmaya devam etsem olurdum ama şu an kar zarar hesabı yaptığımda olmamam daha iyi dedi. Baş ağrısından öldüm geçenlerde bir parol içmedim bebeğe dokunur diye. Doktor izin verdiği halde minimum ilaç almaya çalışıyorum. Bir de aşı gerek yok yani.
Lithops BegumIscanTunc eşine aşı sırası geldiyse eşin olsun. Kaç haftalıksın bilmiyorum ama koruyuculuğunun başlaması için ilk dozu yarın olsan. 1 ay sonra 2. Doz. Ondan da 1 ay sonra koruyuculuk başlıyor. 2 ay sürecek yarın hemen olsan. Benim zaten doğumum yaklaştı. Boşu boşuna hamileyken ilaç almış olucam koruyuculuk başlamadan doğurucam. O yüzden de mantıklı gelmedi.
Ozdennn Bende özel bir okulda çalışıyorum ve çok kararsızım. Doktorum 2 aşı türünüde önerdi. Karar vermek gerçekten çok zor. Bu arada 22 haftalık hamileyim bende
BegumIscanTunc Lithops 27 haftalıgım canım doktorumafs danışmak istiyorum oda izin verirse olurum diyorum dogum temmuz 15 gibi olacak
Eklm 25 haftalık gebeyim çalıştığım için meslek gereği aşı hakkım var yarın aşı olucam umarım yan etkilerini görmem
-ilk-gebelik BegumIscanTunc şifa olsun canım . Ben de yarına aldıö randevumu inşallah hayır olur🙏 Bir yan etkisi oldu mu acaba
Berenduru Bana da aşı sırası gelmiş. 36 haftamdayım ,doktorum olmamı istemedi o yüzden emin olamadım. aslında olmak istyorum