blue5 Kizlar merhaba Covid belirtisi olan biri hastahaneye gitmeden filyasyon ekibini arasa geliyorlar mi direkt yoksa temasli olmak mi gerekiyor gelmeler icin? Il sagligi ariyorum acmiyorlar bilgi alamadim, belki bilen vardir?
umyahsen blue5 canım tam bilmiyorum ama bnm İstanbul da arkadaşım var testi pozitif çıktı ama ailesine test yapmadılar bir hafta sonra babaannesinde belirti olunca gidip kendileri yaptırdılar oda pozitif çıktı. Sanırım artık o kadar sıradanlaştı ki sanki önemsemiyorlar gibi. Önceden bu şekilde değildi hergün arayıp bilgi arıyor karantina süreci boyunca ilgileniyorlardı
cryingbaby blue5 kardeşim geçen hafta en son koku kaybiyla teste gitti, pozitif cikti, oglen eve geldi ekip, evdekilerede evde test yapildi. Onun haricinde gelmiyolr diye biliyorum. Ama aile hekimi hergun mesajla sordu sikayet agri sizi vs takibini yaptilar
micky Temaslı olarak Tc kimlik numaranız bildirilmediyse gelmezler.Hes kodunuzdan riskli gözüküp gözükmediğinize bakın.Eğer gözükmüyorsa en yakın hastaneye gidip test vermenizde fayda var.
Mom54544 blue5 kardeşim belirti hissedince gidip test vermisti 3 4 saat sonra aradılar evden cikmayin ilaç getircez diye oda zaten evdeyim sonucu bekliyorum demis eve bile gelmemisler kapının önüne çağırmışlar kardeşimi ilaclari vermişler kendini karantinaya al annende de bı belirti olursa test versin demişler ne temaslı oldukların varmı diye sormuşlar ne anneme test yapmışlar sorumsuzluk yaptılar ozaman kardeşim amcamlarla babannemle falan da görmüştü Allah’tan kimseye geçmemişti tek başına odasında atlattı hiç arayıp sormadılar bile nasıl oldun falan diye takip bile etmediler hatta 14 gün sonra kardeşim test ve ciğer filmi için tekrar gittiğinde hastaneye yapmiyolarmisti zorla yaptırmış kızmış orda yapmak zorundasınız falan diye
Minigimm0611 blue5 İst.eskiden geliyorlardı ama artık gelmiyorlar cok önemsemiyorlar herhalde anlam veremıyorum. ama hastaneye gidince acilden belirtileri söyleyince direk sizi covid alanında test uyguluyorlar.Bende hiçbir belirti olmadığı halde direk test yaptılar acilde.