Surekli canım peynir istiyor dolaptan çıkarip yiyorum çatalla öyle çok yiyorim ki anlatamam kahvaltida bile sadece peynir ve yoğurt yiyorim ama peynir olmayınca hicbirsey yiyesim gelmiyor Surekli peynir yemek zararlı mıdır ki faydalari var ama fazlası ne olur ki 🤔🙄