ogluileannesi Kızlar yeni öğrendim gebeliği önceki düşükten kaynaklı corasprin kullanmamı söyledi doktorum. Kullanan var mı bir yan etkisi var mı günde kaç defa kullanılıyor
Esmakoksal ogluileannesi ben kullanıyorum bebeğimin kalbi durmuştu, herhangi bir yan etki göstermedi bende günde 1 kez tok karnına içilmesi gerekiyor.
Birgul ogluileannesi bende kullandım kan sulandırıcı bi yan etkisi olmadı günde 1 tane içiyordum 33. Haftada bıraktırdı doktorum.
pikachuu ogluileannesi bende braz ters tepti 1 bucuk ay kullandim. Snrasinda burun kanamasi, mideden kan grlmesi ve en son vajinal kanamayla 1 hafta icerisinde ilaci kestik.
SIL1 ogluileannesi bende kullanıyorum bebeği besleyen damardan sol saki damar darlıgı var genişletip bebek beslenmesini sağlıyor dedi hiç bir sorun olmadı doğuma kadar devam edicem her gece 11 de yutuyorum aynı saaate olması gerek çok şükür. Bebeğim de kilo almaya başladı
Minikanneee Bende kullanıyorum ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durduğu için ikincisinde doktor verdi bir gün içiyorum bir gün içmiyorum tok karnına gün içinde içiyorum bi yan etkisi olmadı
pikachuu ogluileannesi aynen walla o hafta vucudumdan resmen kan fiskirdi. Bide mideye dokunuyormus zaten coraspirin. Mide koruyucusz icilmemesi gerekiyormus. 1 haftada zor duzeldi midem