Kızlae bu ayın 4 ünde kimyasal gebelik yaşadım ve kanamam başladı 8ine kadar sürdü normal adetlerim 29 30 günde bir olurum ama gebelikten dolayı 40.gün kanamam başlamış oldu bu ay normal döngüye göre mi hesaplamalıyım yoksa bu düşük oldugu için 40 günde bir olarak mı hesaplamalıyım
Bu ay klomen kullandım hamilelik belirtilerimi yaşıyorum umarım vardır