Mucizepamugum bu şekilde bilgi alamazsınız tam bende ve muhtemelen pek çok arkadaşta Dr ler bakip sorun yok diyor rapora da normal yazıyor isterseniz başlığı değiştirin ya da direk lateral ventrikul diye yeni bir başlık açın ki sizinle aynı durumu yaşayanlar görsün çünkü herkes her başlığa bakmıyor