Tugba2610 Slm arkadaslar, benim ilk hamilelim ve dogumdan korkuyorum, normal dogum mu daha Iyi sezeryan mi? Korkuyorum bebegime bisey olursa diye..
anne11 Tugba2610 ilk dogumda oluyor sanırım bakalım deneyimleyeceğiz hakkımızda hayırlısı olsun☺️ Rabbim hepimize yavrularımızı vakti zamanında saglıkla rahatlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
_Renklibaykus_ Tugba2610 merhaba 🤗 bence en sağlıklı doğum sezeryan çünkü normal doğum için hem 40 yada 41. Haftaya kadar bekliyorsun hemde normal doğum yapacağını düşünerek bebeğim çok kilo almasa die düşünce için de oluyorsun
Medilifegun Tugba2610 kişiden kişiye bünyeden bünyeye değişir ben sezaryen oldum o kadar rahat ve güzeldi hastanedeki ilk gecemde kızımın herseyiyle kendim ilgilendim hickimseye muhtaç olmadım ama kendi gayretim de çok önemli ilk ayağa kalktığımda canımdan can gitsene pes etmedim çok yürüdüm çünkü bütün ameliyatlarda erken mobilizasyon iyileşme için çok önemlidir
Minaminisi Tugba2610 Tabiki en güzeli normal doğum. Herşey yolundaysa normali tercih etmelisin. Ben 42.haftada mecburi sezeryan olmuştum. Normal diye inat ettim ama rahim girişinde varis varmış normal yapamadım. Ama normali destekliyorum. Bu arada sezeryandan çok memnun kaldım. Spinal sez oldum. Hiçbir sorun yaşamadım. 2.doğumumda sezeryan olacak. Allah kolaylık verir korkma sakın.
Rozalinda Ben de çok korkuyorum etraftan bazısı kesinlikle normal diyor bazısı da sezeryanı öneriyor insan iyice korkup kafası karısıyor ben de oluruna bıraktım nasıl gelmek isterse o şekilde gelsin dedim🤔hakkımızda hayırlısı artık