gulsahdemircii bende 47-48 arasıydım şu anda 53 kiloya dayandım. 32. Haftadayım . Sürekli yürümeye hareket etmeye çalışıyorum. Az kilo aldım, beslenmeme çok dikkat ediyorum. Akşamları ekmek yemiyorum. Pirinç makarna bulgur tatlı hamur işi aburcubur yemiyorum neredeyse. Ödemim yok çok şükür. Tuz , şeker de ödem yapıyor. Normal zamandaki beslenmemden ekstra bir şey yapmadım. İnşallah bu şekilde gider