Juniorbaby1 Kızlar kaç gününüz kaldı benim 99 artık 2 li rakamlardayım heyecan daha da artmaya başladı yaklaştıkça hem korku hem heyecan yaşıyorum.sizde durumlar ne nasıl bir doğum yapacaginizi hissediyorsunuz
Omerhatice Juniorbaby1 benim 2. Gebeligim ve son 69 görünüyor son eksiklerimiz kaldı onlarida bu ay tamamladikmi hersey bitiyor son dönemler baya agirlsstik artk ama onun dışında hersey gyzel gidiyor hamd olsun 🤗 oğlumda norml doğum olmuştu rahat bi doğum olmuştu inşallah buda öyle olur yada daha iyi olur 🥰👌