angel123 Elffnur arada yine mide bulantılarım oluyo haftaya cinsiyet öğrencez inş onun heyecanı var bir de 😇🥰
Bsrkst Elffnur bizde 13+5deyiz. 12. Haftada kontrolümüz vardı doktorumuz %90lık bir cinsiyet tahmini yaptı. Ama yine de 6 mayıstaki randevumuzu bekliyoruz. Bulantılarım ilginç bir şekilde akşam başlıyor ama çok şiddetli değil şükür.
elisa123 Elffnur 14+6 olduk %90 kız dedi doktorumuz midem bulantım olmadı bazen oturup kalkarken kasık agrısı oluyor bebegimin eşi aşaya yerleşmiş zamanla yukarı çıkar dedi bklm tek sıkıntımız şuan o insAllah diger kontrolümüz de yukarı cıkmış olur 🥰
Elffnur angel123 benim geçti çok şükür miğde bulantılarım iştahımda yavaş yavaş düzeliyo şuan belirtilerm nerdeyse tamamen geçti gbi bi yandanda endişelenyrm bişeymi oldu acaba diye doktorum bayram sonrasna çağırdı ozamana kadar gün nasıl geçicek bilmiyorum🤦🏻♀️😊
angel123 Elffnur ben iki haftada bir gidiyorum içim rahat etmiyo yoksa ama normal canım korkma vücut alıştığı için hamileliğe normale dönüyo 🥰
Elffnur Bsrkst benim doktorumda bi tahmnde bulundu erkek dedi ama byram sonrasna gün verdi bakalm ozaman net belli olur bulantım geçti cok şükür benm belirtilerm btti tamamen ya endişelenyrm bi yandanda
rumeysa3460 12+3 teyiz ama ultorosanda 10 gün ileri gösteriyorum (13+5) doktorum adet günümün yalnş olduğunu iddaa ediyor ama ben eminim.Benim gibi olan var mı ?
Elffnur rumeysa3460 bende öyleyim bir hafta önde gidiyo ultrasona göre bence bu iyi bişey bebeğin gelişiminin iyi oldgunu gösteriyo sanırım
Elffnur elisa123 canm benmde yataktan aniden kalknca aniden bi hareket yapınca oluyo o cok şiddetli değil ama bi kramp gbi giriyo bulantım bnmde tamamen geçti artık bayram sonrasına günler nasl geçicek blmyrm😊
BsraAktr 14+1 olduk biz de 🐣 doktorumuz cinsiyet için yüksek ihtimal kıza benziyor dedi ama 30 nisan’da ki kontrolde net söylerim dedi hayırlısı bakalım♥️ Sırt ağrım var benim, sabahları da midem tuhaf oluyor öğlene doğru geçiyor🙏
Elffnur BsraAktr benim ara ara kasıklarm ağrı değilde böyle sızlama gbi oluyo bulantım geçti artık miğde ağrım daha coktu oda şurup yazmştı doktorum geçti bizede bayram sonrasına gün verdi bakalm artk erkek dedi ☺️
Gzey123 Biz de 12+6 olduk doktorumuz cinsiyet tahmininde bulundu ama bi sonrakinde netleşir dedi. Mide bulantım akşam iftardan sonra fazla oluyor ve bi anda yediklerimi çıkarma başlıyo arada bir böyle olan varmı ya. Bugün sahurda oldu acaba fazla mı yedim dedim. Bi anda yediklerimin birazını çıkardım. Çok afedersiniz midenizi bulandırdıysam😢
Elffnur Gzey123 canm benm 12.haftada miğde ağrım cok vardı okadar fazla hazımsz oluyodmki bulantıda yapıyodu yedklermden pişman oluyodm şurup verdi doktorum bi kaç sefer içtm şükür geçti artık
Gzey123 Elffnur valla değişik bişey oluyo bi anda çıkarıyorum yediklerimi arada geçiyo gibi oluyo mide bulantım hah bitiyo diyorum ama geri geliyor. Bize de erkek dedi ama net bayram sonu dicek miş. Bacak arası dolu gibiydi bende gördüm. İlk gebeliğim benm sağlıklı sıhhatli olsun lar da inşallah
elisa123 Elffnur bnmde aynı hemen geciyor rahim büyüdüğü için mis o ağrılarda okadar da normal içimizde minik insan var olacak okadrda🥰
Rceyda 14+6 dayım felaket bir baş dönmesiyle uyandım ara ara geliyor yine. İlk defa baş dönmesi yaşıyorum. Cinsiyeti de dün öğrendk erkek🙂
Elffnur Rceyda hayrlı olsun canm bzmde tahmnde bulndu erkek dedi ara ara baş dönmesi bende yaşyrm sabahları 😊
Elffnur Gzey123 benm bir bucuk hfta oldu tamamen geceli canm geçer seninde inşallah ikinci gebelğim benmde bir oğlum var sanırım ikncide erkek olucak😊