Bende yapayalnız kalıcam, büyük oğlum var eşim sadece doğum sırasında yanımızda olup sonrasında akşama doğru oğlumun yanına geçecek mecburen. Ben hemşire ve hasta bakıcılardan yardım isteyeceğim mecburen. Annem şizofreni hastası, zaten yasak yüzünden kimsede gelemeyecek 1 mayısta doğum kısmetse. Yani zor zamanlar geçiriyoruz ama sağlık olsun diyorum.