Petyynut kayınvalidem korona oldu durumu iyi bayrama temizlik yapıcaktı ve biz gidip orda kalıcaktık karantinası bitince, hastalığı değil karantinası bitince gidecektik 😳 şükürki yasak onun karantina zamanına denk geldi gitmiyoruz, zaten ben hamileyim birde cocugum var eşim ciğerlerinden rahatsız sadece kendi keyifleri için orda kalmamızı istiyolardı neyse ki gitmiyoruz 😌