yararozlem Arkdaslar 10 gun once beta yapmistim 0.59 cikmisti bugun yine yaptim 0.19 cikti…. resmen sinirim oynuyor? Catlatma ignesinin etkisi hala ustumde olabilir mi ya ? Bu ne boyle?adet olucam galiba
Seydaisik yararozlem Kimyasal gebelik olabilir canım, bende aynı durumu yaşadım 43 ten 61 e çıkmıştı sonra birden 29 a düştü arkasından hemen regl oldum, maalesef yokmuş 🥺
Meless yararozlem farklı haftanelerde verdiyseniz referans değeri her hastanenin farklıdır. O yüzden böyle çıkmıştır. Böyle çıkmasıda pek bir şey ifade etmez 5in altı her zaman negatiftir
Seydaisik yararozlem Üzülme canım, üstelik ben 2 ayda bir regl oluyordum onun için hap kullanıyorum bitince gideceğim doktora bakalım ne diyecek? İnşallah bu mübarek günlerde Rabbim senin benim isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın 💜