iremgun okadar detayını bilmiyorum Alo170i aramıştım işyeri ile sıkıntı yaşayınca. Hamileliği değil de başka biseyi gerekçe göstererek işveren işten çıkartabiliyor dediler. Ozaman da bu 4 aylık iş göremezlik ödeneğini alamıyormusuz. Yani hamile olan işten çıkarılamaz diye bişey yokmuş başka bir nedenden dolayı çıkarabilirlermis tabi yasal haklar var ise iade davası yada tazminat gibi. Tazminat benim işime gelmezki. 4 aylık alacağım para tazminattan daha fazla sonucta