eslemcelk Anneler oğlumun yatağı hem rahat değil hem de artık küçük gelmeye başladı yenilemeyi düşünüyoruz öneriniz var mı?
midekoruyucu eslemcelk o yaşta çocuğum olsa normal bazalı yatak alırım uzun süreli kullanır artık koca çocuk olmuş 🤷🏻♀️
melahat92 eslemcelk Hibbouxya bakabilirsin bizim yataklar da oradan gayet memnunuz deneme süresi de var
Asyaayaz1 Baza artık oğlunuz için iyi olabilir..belinin rahat olması içinde ortopedik yatak koymanızda faydası olur🌸
midekoruyucu eslemcelk o zaman siz marka önerisi filan istiyorsunuz 😅 o bütçenize kalmış bişey onunla ilgili yorum yapamicim 🥰
Erceyl eslemcelk canın ikeada böle altı çekmeceli ve açılan 2 kişilikte olan bı yatak modeli var ben ondan aldık çok güzel bak oaray
Zeynep_03 @eslemcelk cnm benm 3 ve 6 yaşında kızım var baza aldım çok kullanışlı ranza düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim bazadan çok memnunum temizlik yönünden falan çok rahat 🌼