Birmutluanne2 gorumcemi tanidigim kadari ile turkiyede de olsa yine yardık eder ama dediginiz gibi avusturyada olunca orda daha bir fazla yardim ediyor her konuda hemde ama turkiyede olsa okadar çok yardım edemez diye düşünüyorum diyin ki sizin durumunuz yok mu durumuz allaha şükür kendi evimizdeyiz eşim kendi işinin patronu bizimde para konusunda zorumuz yok ama görümcem bize hiç birşey aldırmıyor turkiye çok pahalı diye her konuda alıyor veriyor çocuklara bana eşime falan hatta görümcem kendi kızıma elbise almış avusturyada ora barasi 50 euro burda aynı markadan aynı elbiseyi bulduk sorduk 200 tl dedi bize görümcem diyor burda siz nasıl geçiriyorsunuz turkiye çok pahali gercekten