Yenidoğan bebekler emme refleksi daha yavaş olduğu için çabuk yoruluyorlar o yüzden sık sık emzirmekte fayda vardır günde 5 6 kez çişini yapıyorsa doyduğunun belirtisidir ama dilini emme huysuzluk meme arayışı içine girmesi aç olduğunu gösterirmiş kilo takibindende anlaşılır cnm