Tencere 20 gün kadar bir yerde sabit kalmak bana mantıklı gelmiyor ,ev gibisi yok zaten 🤭doğuma 10 gün kaldı inşallah , mecbur evdeyiz annemlerde biz de ,zaten bilinçsiz hareketler yüzünden bizim Ülke de vaka sayıları düşmüyor,bu kapanmadan sonra yine aynı olacak oteller ,tatil yerleri vs açılacak vakalar yine tavan 😌