byz12nur bende umuttepeden randevu almaya çalıştım 19. Haftamdan itibaren. Şuan 24.haftamdaym ve haftam geçti.. çünkü 1 hafta full izinliydi. Sonra ne zaman randevu açıcak belli olmadığı icin saat başı aramama rağmen 2günlük açmış 1buçuk saatte 2 günün dolduğunu söylediler. Zaten 23.haftamdaydım kaldı 3 günüm, sinirlendim bidaha aramadım. Resmen keyfine göre randevu açıyor kadın, açsana 2 hafta isteyen alsın..Özellerde çok pahalı aslında yaptırmak çok istiyordum ama o parayla ihtiyaçlarımı karşılarım dedim. Buda benim umuttepe hikayem😂