Bir tek ben mi boyleyım 🙄 hamile kalgimidan başlap hastane hastane geziyorum , çok yoruldum . TSH yuksek ilaç içiyorum şekerim çıkti diyeteyım , D-Demre yuksek , kara cigerlerim ilaçtan dolayı biraz o da sıkıntılı çıktı , alerjik astm oldum ona tedavi başladik doktor dedi bebek buyudu artik ilaç alabilirriz, gece gece dişime agri girdi , iki ayım kaldi bebegimi saglıkli kucagima almak istiyorum çok duşunuyorum bebegim benimle zorlaniyormu diye 😞