Kubra5734 benim de biraz öksürüğüm vardı ve göğsüm balgam doluydu öksürürken hır hır ses geliyordu göğsümden. Doktora söyledim sırf balgam için antibiyotik vermek istemiyorum dedi. Haklıydı da.
Gece yatmadan önce dut pekmezini tereyağında ısıtıp bir kaç yemek kaşığı içtim bir süre. Şimdi de babam bana bir yerden kozalak şurubu getirtti geceleri yatmadan ondan bir tatlı kaşığı içiyorum. Aslında sabah da içilse iyi olur ama sabah benim midemi bulandırdı içemedim.
Üzerine hiç su içmeden ve bir şey yemeden yatıyorum. Baya iyi geldi.