Birhamileningunlugu Kızlar 37. Haftadayım çok fazla ödemim var ve çevremden ödem çok olunca doğum zor olur ya da ödemden dolayı sezeryan olur gibi şeyler duyuyorum. Ödemin fazla olması doğum şeklini etkiliyor mu ?