Anne_Karina Hala devam eden kanamam dolayı forumda aldığım tavsiyeler üzerine sırt üstü uzanıp ayaklarımın altına yastık koyuyordum ama biraz önce ana sayfada okudum 16+2 haftalığım bu haftalardan sonra sırt üstü yatmamak gerekiyormuş. Bütün gün iş yapmıyorum yatıyorum yani artık sadece yan mı yatmalıyım?? Doktora gidene kadar tavsiyesi/bilgisi olan?? 🤷🏻♀️
Pembekurdeleli Anne_Karina peki doktora neden hemen gitmiyorsun bu çok önemli bişi bebeğin hayatı söz konusu 😳
jldpmk34 Anne_Karina bende aynı durumdayım, sebepsiz kanamam oluyor 2 aydır, 6 aylık hamileyim, bebekte sıkıntı yok, kanama alanı yok, polip enf. Vs yok ama kanama var, sizin neden olduğu belli mi, kaç haftaliksiniz
Anne_Karina Pembekurdeleli kanamamla ilgili diyorsanız kontrol altında bebek hareket ediyor kanamanın sebebi bilinmiyor doktorum dinleniceksin hiç bir şey yapmicaksın dedi bugün veya yarın gidicem yine zaten
Pembekurdeleli Anne_Karina tamam o zaman sorun yok belki ayaklarını kaldırman sana iyi gelmeyecek buradaki herkes kendine göre cevap veriyo ama o sana bebeğine iyi gelmeye bilir sen doktorunu dinle stres yapma bence.. ♥️
Cankus Bana en başından beri doktorum hep yan yat demişti ayaklarını kaldirmayla bir alakası yok demişti
Anne_Karina jldpmk34 geçmiş olsun ilk kanamam 12 haftalıkken oldu tutunma aşamasında dedi iki haftaya yakın sürdü kesildi 3-4 gün sonra tekrar başladı kanama alanı var dedi sonra tekrar gittim kanama alanı yok kesilir dedi ama hala devam ediyor 16+2 haftalık şuan