Gzmankara 35 haftalık hamileyim. Dün testim pozitif çıktı. Hiç bir ilaç alamıyorum. İki gün öncede sancım çıkmıştı. Ara ara ağrılarım geliyor. Bu durumu yaşayan oldu mu? Neler yapmalıyım. Birşeyler yemeye çalışıyorum ama mide yanması da beni çok etkiliyor.