Arkadaşlar detaylı ultrasona kaçıncı haftada gittiniz ben 20+1 im yarın gitsem olur mu acaba
mommy2 olur ben 24 de gtmistim gec klmistim
mommy2 beni de organ gelişimi 21.haftada tam oldugu için 21 de cagırmışlardı
mommy2 20. Ve 24. Haftalar arasında gitmek iyi olurmuş
19+5 de girmemi istemişti doktorum o zaman girmiştim 18 24 arası giriliyor cnm