matildaaa ikili test 12.haftada zaten yapılıyor her bebeğe. Orada yaş dışında ense kalınlığı, burun kemiği, kanda bakılan değerler gibi farklı parametreler var. Risk ona göre belirleniyor ona göre 3′lü, 4′lü veya dediğiniz sıvı aldırma oluyor. Ben 34 yaşındayım değerlerim normaldi hatta doktorum 3′lü 4′lüye gerek duymadı (ben riskli gebe sayılıyorum bu arada farklı bir rahatsızlığım olduğu için ilaçlar kullandığım için perinatoloji takibindeyim) Detaylısını da yaptırdım çok şükür yolunda her şey. Sadece yaşa göre bakıp endişe etmeyin.