Merhaba sevgili anneler. Daha oncede doğurdum diye post açmıştım. 10 gün önce doğum yaptım. Normal doğum oldu. Bebeğim doğar doğmaz hızlı hızlı nefes alıp vermiş. Hemen yoğunbakıma almışlar. Kan testi iyi cıkmış ama cigerlerinde enfeksiyon cıkmış. Tedaviye başladılar. Solunum cihazına bağlandı. 3 gün sonra solunumz cihazından cıktı cok şükür tedavisi suruyor. Bana doğumdan once covid testi yapılmadı. Söyledm ama belirti yok dediler. Kan testi yaptılar. Hiç enfeksiyon cıkmamış ondanda. Doktora sorduğumuzda . Bebekte neden enfeksiyon oldu diyoruz bir çok neden sayıyor. Benim doğum yaptığım gün 6 bebekte yoğunbakıma indirmişler. Şuan 25 bebek yatıyormuş. Ben 4 haftalıkken covid geçirdim. Omu neden oldu diye sorduk. Doktor hastalık cok yeni olabilir dedi. Kimde ne etki bıraktığını bilmiyoruz dediler. Bebeğim inş yarın cıkıcak. Dememki sevgili anneniler kendinize dikkat edin . Olabildiğince kimseye görüşmeyin . Üşütmeyin. Doğum oncesi kendinize iyi bakın . Nasıl bir dünyada yaşıyoruz artık . Doktorum bile şaşkın . Doğum yaptırıyorum bebek yok diyor. Allah herkese kolay doğumlar , sağlıklı dğumlar nasip etsin inşallah . İçimi dokmek istedim . Sevgiler