Merhabalar, sadece baş ağrısı ve halsizlik yaşayıp covid atlatan var mı? Benim PCR sonucum negatif ama CRP ve d-dimer değerlerim baya yüksek. Doktorum büyük ihtimalle covidsin dedi ve antibiyotik ve kan sulandırıcı iğne verdi. Soğuk kanlı olmaya çalışıyorum ama yine de korkuyorum. Bu şekilde atlatan oldu mu?