Elagulcan Oznur_08 bebeğin hayırlısı olsun sağlıkla al kucağına inşşalh canım 🙏 Benim de bir Kızım vardı şimdi oğluşum olucak nasipse . Cinsiyet belli olmadan önce belliydi ismi hep hayal ediyordu eşim falan direk Aslan demişti . Aslan olcak nasipse Kızım da Ela 💜💙
Senadalmiss Sağlıkla gelsin bebiş ☺️ Benim iki oğlum var isimleri Ömer Rüzgar- Ekrem Ömür fikir olarak bırakıyorum 😃
Filizkoc Oznur_08 qhep oğlum olursa Ertuğrul bırakırım diyorum çok az kişide duymuslugm var yada Çağatay
Seferiyehatun Oznur_08 musab Hamza Yasir Tahir. Ve Abdullah Allah’ın sevdigi isin oğlum olsa koyacağım insaAllah 😍
Oznur_08 MinikMicizem yağız ismi aklımda benimde diğer seçeneklerle birlikte karar vercez bakalım 🤷🏻♀️
Oznur_08 Aslanoyku kuzey ve yiğiti eşim istedi içime sinmedi aslanıda ben istedim o hayır dedi bakalım bu işin içinden de çıkcaz😂
Bsrksc Benim 21 aylık oğlum var ismi Kağan. Berk Taha yağız gibi isimler artık her bebeğe koyulan isimlerden anlamı güzel farklı isim bulmanız dileğiyle 🤷🏻☺️
Oznur_08 Bsrksc çok teşekkür ederim ismiyle yaşasın bebişiniz 🙏🏼 Yakınımızın oğlunun ismini kaan koyduk yoksa bende kaan koycaktım nasip değilmiş🤷🏻♀️