Oznur_08 bizde 7. Ayda Kerem koymaya karar verdik. Herkes iki isim koyuyor, ben öğretmen olarak hiç tavsiye etmiyorum, resmi evrak işlernde sıkıntı. Söylemesi kolay, Türkçe karakterler bakımından sıkıntı olmayacak bir isim düşünün. Bir de Kur anda güzel isimler koyun diyor. İlla Kuranda geçmesi diye şart yok, anlamı seslenişi içinize sinsin ☺️