Merhaba kızlar 23 haftalık hamileyim belim ilk haftadan beri hep ağırdı ama adet ağrılarım gibiydi son 1 haftadır belime sanki bıçak saplanıyor bacaklarım dayanılmaz derecede ağrıyo korkmalı mıyım bu durumdan sabahları sanki bütün gün taş taşımış gibi her yerimde ağrılarla uyanıyorum böyle olan var mı sebebi ve çözümü ne oldu