Babymomy ben hem hemşireyim hem de eşimle kan uyuşmazlığımız var. Genelde ilk gebelikte düsüklere neden olmuyor, çünkü vücutta pozitif kan grubunu yok edecek maddeler üretilmemiș oluyor.(olabildiğince tıp dilinde yazmamaya çalıştım) Umarım düştükten sonra RH iğnesi olmușsunuzdur. Mesela benimde ilk gebeliğim ilk 11 hafta lekelenmem oldu, 7.haftamda doktor bana Rh iğnesi yaptı. Gerekirse 28.haftada tekrar olacağım.