Bahrr benim de ilki düşük oldu, hatta düşüğüm 2.trimesterda olduğu halde doktor bu gebeliğimi öğrenir öğrenmez progestana başlattı. İlk üç ay her zaman daha dikkatli olmalısın kendini yorma dedi. Ben de fırsat buldukça dinleniyorum, evi eşim süpürüyor ben toz alıyorum öyle geçiştiriyoruz, çok eğilip kalkmamaya, ağır kaldırmamaya ayakucuma uzanmamaya çalışıyorum yemek yapmak dışında çok da kalkmıyorum. Doktorunuz sizi yönlendirir zaten ama ben hastane dışında pek bir yere gitmiyorum, sadece ara sıra markete gidiyorum.