Gokalptugcee Ya ben özelde tedavi gördüm ve orda devam ettim sonrasında da çünkü şehir hastanesini sevmiyorum infertilite bölümü çok oyaladı ben bikmistim ordan burda da malum fiyat yüzünden bunu normal hastanede yaptıralım dedik mecburen şehir Hastanesi’nde olacak Zübeyde hanım da asla yaptırmam oraya da gittim bı kere çok kötüydü sevmemiştim aldım Çarşamba günü için bakalım inşallah biseyler olur Mayıs sonu Haziran başı gibi verirler inşallah şu an daha 16+6 dayız