Hanimlar dun doktor kontrolum vardi nst bagladi orda sancim cikti heralde arada da olsa cok nadir sanci yokluyor 1 haftaya bir mesela dun doktorumda yurume dedi agir is yapma dedi acaba yurume die neden demis olabilir normalde dogumu kolaylastirmak icin yuruyun derler bugunde bir iki yere gitmem lazim esim sagolsun ben alayom dedi ama kendim gitsem daha iyi olacak korkuyorumda bu arada 36+4 gunluguz