Faydemir16 Kızlar ben sezaryen olucam 1 hafta sonra. Ameliyat bittikten sonra uyuşukluk ne kadar sonra geçiyor acaba ? Ve de Odaya ne zaman alıyorlar? Merak ediyorum.
Obsesifk Faydemir16 epidural normal doğumda olmuyor mu? Sezayende spinal var belden uyuşturma bide komple anestezi var sadece
Fasulyeninannesi Faydemir16 canım epidural değil spinal tercih et epidural normal Doğumda kullanılır fazla para almak için epidurali de takmaya çalışıyorlar ilkinde izin verdim pişmanım şimdi spinali tek başına alacam olması gerektiği gibi 🌸🌸🙏
AliAysenurBuzdemir Benimkisi 2 satte falan gecmeye baslamıstı doğumdan 4 saat sonrada yürüttüler zaten doğum hemen gercekleşiyo yarım saatte de dikiş işlemin bitiyo hemen odaya alıyolar hiç korkma 😊😊
Faydemir16 AliAysenurBuzdemir valla çok korkuyorum peki ilk kesilirken falan acısı değilde hissediliyor diyorlardı öylemi gerçekten
Tahsey AliAysenurBuzdemir Belde çok ağrı oluyor diyorlar öylemi yapanlar bunu diyor 3 sene geçmesine rağmen hala agrilarim oluyor diyor arada belimde?
ozg bende genel anestezi ile sezeryan düşünüyorum. bu şekilde doğum yapan arkadaşlar süreci paylaşırmısınız.
AliAysenurBuzdemir ozg benden sana tavsiye komple uyusturma yengem o sekilde oldu ayılması yürüyüp ayaga kalkması cok zor oldu ve yemek yemede sınır koyuyolar belden uyusturma en iyisi hemen ayaga kalkıp istediğin seyi yeme sansın var sütün hemen geliyo en güzelide bebegini görüyosun doğum yaparken 😊
TubaKorkmaz ozg ben genel aneztezi ile doğum yaptım ilk 3.4 gün çok zordu yürümek yerinden birinin desteği ile kalkıyorsun falan sonrasında yavaş yavaş normale dönüyorsun
ozg AliAysenurBuzdemir canım ben çok korkuyorum öyle böyle bi korku değil benimki psikolojik. iğne vurulurken yanımda birinin olması gerekir mesela.disci koltugunda igneyi gorunce agladigimi soyleyebilirim mesela.ve ben şuan damar yolunu nasil açtırcam ogun unutmayayimda sontayi bayginken taksinlar gibi ruh halindeyim.heyecandan ziyade korku var bende. oyuzden bu genel anestezi sezeryan dogum da en basindan en sonuna ne gibi islemler yapiyorlar.
AliAysenurBuzdemir ozg canım işlemler aynı nst sancına bakıyolar o sırada sonda takıyolar sana ameliyathaneye gittiğinde bayılman için iğneyi yapıyolar sen ayılana kadarda dikişlerin atılıyo sonra odana getiriyolar yani korkma hakkında hayırlısı olsun ben epidural yaptım onun için diyorum agrım olmadı hiç yatmadım hemen ayaga kalktım sende 1 haftaya toparlanırsın şimdiden hayırlı doğumlar 😍
Rain81 ozg ya arkadaşım resmen beni anlatmışsın, inan seninle aynı düşüncede ve korkulardayım, epidural sezeryan olucam ve her gece neredeyse kabus görüyorum
ozg AliAysenurBuzdemir ama bu normal dogum degilki sanciyi niye beklesinler sonucta sezeryan ve doktorum gun belirle dedi bile😑 bu sonda bebek alindiktan sonra baykinkende takilabilir takilamazmi. dogumdan herkes korkar ama dedigim gibi benimki cok uc bisey.
AliAysenurBuzdemir ozg valla beni yinede ameliyathane hazırlanana kadar nstye bagladılar uyanıkken sondayı taktılar
TugbaYildirimYasar Obsesifk normal dogumdada var belden uyuşturma ben o şekil yapıcam bu sefer allahın izniyle 3. Cocugum
ozg AliAysenurBuzdemir her hastane farklı yapıyor demekki. kimi hastane sonda takmıyor hasta bezi seriyor yatağa kimi hastane kum torbası koyuyor ağrılar için
Yasss AliAysenurBuzdemir acaba sonta takılırken aciyormu çok merak ediyorumda bende sezeryan olacak gibiyim 😑
AliAysenurBuzdemir ozg yok canım yanlış biliyosun sonda takılması sart çünkü idrarını yapabilmen için 3-4 saat duruyo yataga ayrıyette seriyolar zaten
ozg AliAysenurBuzdemir doktoruma sordum kum torbası koydurmuyormus belkide ağrı kessin diye o ara farklı şeyler yapıyorlar. ve konuştuğum arkadaşlara sondayı da sormuştum kimisi sonda takılmadı yatağa bez serdiler dedi. oyuzden dedim her hastane yada her doktor farklı bi uygulama yapiyor
AliAysenurBuzdemir Faydemir16 herşeyi hissediyorsun yani ben hissettim keserken hatta doktorum şakadan daha baslamadım demişti 😂😂 ama bebişi görünce herşeyi unutuyosunuz zaten orda bir çok kişi olucak
Obsesifk Faydemir16 spinalde belden aşağınız uyuşuyor ama epiduralde uyuşmuyor gelen sancıları hafifletiyor hissetmiyorsun yoksa epiduralle normal doğum olmaz komple uyuşsa
Fasulyeninannesi Faydemir16 sezeryanda ikisini kombine yapıyorlar önce spinal iğnesi sonra epidural katateri takılıyor ama epidural istemeyin spinal tek başına yeterli oluyor 👍🏻👍🏻
ozg Rain81 sen benden daha cesaretlisin epidural olacağına göre canim. ben genel anestezi düşünüyorum bi sıkıntı olmazsa