GizemDoan Rukiye ben yaptırdım genelde ilk çocuk olunca düşük riski kanama yoksa gerek yok diyen doktorlar var Benim doktorda şansa bırakamam ben işimizi sağlama alalım diyip yaptırdı
EserNagihanSnmez Gulnara kan uyuşmazlığı iğnesini özel hastanede mi yaptırdınız ücretinin çok yüksek olduğunu duymuştum.
Rukiye EserNagihanSnmez benim kahverengi leke gelmişti acile gittim hastaneye yatırdılar iki gün yattım kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar para almadılar
Gulnara EserNagihanSnmez benden para aldilar cunki ben özel hastaneye gitdim. Bende kanama oldugundan dolayi 13 haftamda vurmak zorunda kaldiq
Aysealty Acilden girince alınmıyor sanırım bizdede var kan uyuşmazlıgı 28.haftada iğne yapılcak dedi doktor öncesinde bi test yapıolar tabi bebege karsı anne vücudundan bi saldırı var mı diye.çok şükür cıkmadı belki senin kahverengi lekelenme ondan olmustur🙄
SeNeM Kan uyuşmazlığı iğnesibi doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre yapıyorlar. İkinci bebek için..
Sirin Bizde de kan uyuşmazlığı var ikinci gebelikte iğne yaptırıldıgını duymuştum ne kadar doğru bilginiz varmı