Arkadaşlar merhaba. Benim mayısın 7sinde ikili test randevum vardı. Daha erkene alamıyorum erken oluyor, dahada erteleyemem 17sinden sonrası 14 haftayı geçiyor. Bu süreçte ikili testler yapılabilecek mi bilgisi olan var mı? Özel bi hastanede yaptırıcam bu arada. Bugün hastaneyle görüştüm net değil dendi. Bilen birileri var mı