Aysenaz valla canım çatı muayeneside oldum ben doktor bişey demedi bu haftalarda bebekler baş aşagı pozisyonu alıyolarmış zaten normal ama genede dikkat etmek lazım tabi ben agır iş yapmıyorum egilip bükülmüyorum oldugunca belimi düz tutup çökmeye çalışıyorum bi yere egilirken dikkat et yani 😊 rabbim hepimize saglıklı dogumlar nasip etsin inşallah