123r456 Hanımlar merhaba bugün tam 35+5 haftalık olduk ama her gece yatağa yatınca bacağıma ağrı giriyor ne kımıldatabiliyom ne de ayağa kalkıp yürüyebiliyorum acaba aynısını yaşayan varmı öneriniz nedir
cryingbaby 123r456 bende 30/31 den beri oyleyim, malesef pozisyon degistirmekten baska hic bi cozum bulamadim
Gamzeoztrk 30 haftalıkken başladı bu ağrılar 36+2 olduk hala geçmedi 🙄 doktorum huzursuz bacak sendromu olduğunu soyledi günde bir tane maden suyu magnezyum yoğurt tüketmemi söyledi ama hicbiseyin faydası olmuyorr🤦🤦