1sym Merhaba çalışan anneler 🙋🏻♀️ Haftada doğum iznine çıkabilmek için tam olarak kaçıncı haftada doktordan rapor aldınız ?
Mom041 1sym ben almadım daha ama burda bir arkadaş gün kaybetmemek için 32+6da aldım demişti. Ama ilk günü de alabilirsin yani 32+0 da