Minik1panda tazeanne123_ safa Türkçede Sefa olarak geçiyor isimlerin uyumu gayet güzel ama sefa olması daha hoş olur 😍
mavi_kus tazeanne123_ sefa koy diyenler olmuş ama canım ikisinin anlamı farklı bilgn olsun ☺️ Düşündüğün isim ve mana güzel
tazeanne123_ Minik1panda ikisininde anlamı öyle acaba kimlikte safa koyup Sefa mi desem diyodum teşekkür ederim
Asyaayaz1 Normal Sefa koymanız daha mantıklı olur çünkü okulda vs safa diyede seslenirler sefada tabiki tercih sizin🌸
minikem Türkçede kolaylık olması açısından Kimlikte sefa yazdırıp kulağına ezanı Safa diye okutabilirsiniz. Sad harfi ile yazıldığından safa diye okunuyor arapçada 👍🏻
Krizantem_ tazeanne123_ Çok güzel düşünmüşsünüz , Safa isminde okulumda biri vardı garipsenmiyordu ismi Safa olarak koyun bence Sefa değil Sefa nin anlamı daha farklı.