Mucize_anne32 rabiasoydan bende ayni su icmeye korkuyorum 😅😂peki islaklik tarzi oluyor mu sizde akıntı degilde
rabiasoydan Mucize_anne32 yani sanki bazen yeni yeni oluyor gibi yani diyorum naptın altımamı kaçırdkm acaba diyprum ama normalden daha sıvı bi akıntı gelmiş oluyor, genelde çok hareketli olduğumda yürüyüş yaptıgımda spor yaptığımda ıslanıyor hemen