Aslhn12 Srknglcn_1 kızlar 4+4 gebeyim çok üşüyorum çok hassasım biri vücuduma koluma belime dokunsa sinir oluyorum ve acıyor kasık, bacak ve rahim ağrılarım son iki üç gündür çok arttı sizce normal mi ilk gebeliğim o yüzden tecrubesizim 🥺🥺
AnayimBenAna_ Srknglcn_1 bulantım artmaya başladı ama sürekli yok böyle hiç beklemediğim anda oluyor mesela gece uykumdan uyandım bulantıyla
Srknglcn_1 AnayimBenAna_ Benimde sürekli bulanıyor akşam daha çok oluyor ama elma yiyince rahatlıyorum
AnayimBenAna_ Sulu salçalı şeyler yemek istemiyorum hiç mesela hep hamur işi falan öyle şeyler istiyorum bide
AnayimBenAna_ Srknglcn_1 benim şimdiye kadar yoktu yeni başladı ama bu kişiselmiş yani 9 ay sürende varmış üç ayda bitende
AnayimBenAna_ Srknglcn_1 bende öyle umuyorum ama çevreme göre ben yine şükrediyorum çok kilo veren arkadaşlarım oldu çevremde
cicegim_-123 Aslhn12 Aslhn12 Aslhn12 Normal bende 5 haftalık hamileyim benimde kasık ağrılarım var halsizlik yorgunluk var
Ness3 Aslhn12 bende 4+6 yım ve birebir aynı şikayetlerim var üşüyorum dedikçe herkes şaşırıyor ama daha bugün n doktora gittim normal diyorlar 🐣