Momy11 Bu ilacı kullananlar gece mi alıyorsunuz yoksa sabah ac karina mi ? Troid ilacı kullanıyorum sabahları beraber kullanılmaması gerektiği için gece alaçam emilini azaltiyormus beraber olunca sizde durumlar nasıl?
Meless Momy11 bende gece alıyorum bekarlığımdan beri demir eksikliği ilacı kullanıyorum iştah açıyor diyor gece yatmadan almamı söyledi doktorum hala da öyle yapıyorum bütün vitaminlerimi gece yatmadan önce içiyorum
34_21_23 Momy11 yatmadan önce alıyorum ben. gün içinde alınca iştahı da açıyor daha çok yiyorum 😀 diyetisyenlerde gece almayı öneriyor
SB_ Momy11 normalde sabahları aç karnına içmek gerek ve en az yarım saat sonra kahvaltıya başlaya bilirsiniz
Guldenur Momy11 doktorum ilk önce sabah aç karnına iç mide bulantısı falan yaparsa gece yatarken iç demişti bende sabah içemedim mide bulantısı yaptı şimdi gece yatarken içiyorum 😊
Annecik_ Momy11 ben sabah uyanır uyanmaz alıyorum aç karnına zaten çayı koy kahvaltı hazırla derken 1 saat geçiyor zaten böyle kullanıyorum ilacımı
Buketkucuk Momy11 sabahları kahvaltı ederken, ağzıma bir iki lokma atıp öyle içiyorum ilacı hem aç karnına içmiş gibi oluyorum😊
Alya_7 Momy11 ben ikisini de sabah aç karnına kullanıyorum dahiliye doktoru ilk tiroid ilacını iç dedi 1 saat sonra da Demir’i içersin demişti 8de tiroidi içiyorum 9.30da da Demir ilacını sonrasında kahvaltı