36.günüm bende ilk günden beri sütüm taşıyor emzirirken de ağzından çıkarıyor bazen süt fazla geliyor diye boğazına kaçıyor üstüm başım süt içinde kalıyor. Göğüs pedi İnan 10 dakikada doluyor o da taşıyor yine üstün süt içinde kalıyor yani bende öyle oldu hiç tavsiye etmiyorum