elisa123 Ogretmenim7 bebegimin ultrason resmine benzettigim için yorum yapıyorum yoksa anlamam glbaa kıziňız geliyor bize dokturumuz %90 kz dedi bklm hayırlısı 🥰🥰
rabiaozsoy elisa123 hi ben de 14 haftanin icindeyim ama kiza benziyor dedi sadece net olarak 1 ay daha beklemeliyiz dedi ondan sordum cnm kesinlik vermedi yani tam goremedi sanirim
elisa123 rabiaozsoy Anldm cnm Sağlıklı olsunda cinsiyet önemli değil rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🤲🥰