Minikmucizem22 kimse beni geçemez ilk oğlumda da ilk günden kaldm o zamanda eşim korunuyordu allahtan korkuyormuş 5 haftalıkken öğrenmiştim ikizlerimde de aynı spiralle korundum yine 5 haftalıkken öğrendim 🤣 doktorumada dedim bana işlemiyor hic biri napıcaz diye 🤣 hic birinin garantisi yok gerçekten ya benmde 13 gun sonra lohusalık bitiyor bakim sonra ne yapacam kesin yine hamile kalırım ben 🤣