KymetKaplan Kızlar sizce doruk alaz nasıl kulaga hoş geliyor mu sizin mi öneriniz var mı yardımcı olursunuz çok mutlu olurum 😊😊
Naz1905 KymetKaplan valla cnm sen daha iyi bilirsinde alaz bana söledgnde pek sevmedm laz diye çagrr gbi a olmasa ama tabi annesi sen bilirsin 🙏🏻
KymetKaplan Naz1905 ben iki isimle seslenicem doruk alaz olarak ama başka önerin varsa doruğa uygun söylersen güzel olur ☺️
DenizYagmur Bizimde cinsiyetimiz henüz tam net belli değil belki erkek dedi doktor bizde Alaz düşünüyoruz bence çok hoş çok farklı bir isim herkes ayni isimleri koyuyor bence içinize sindiyse değiştirmeyin 😉